Danuta Wieczorkiewicz
Psycholog, absolwentka 4-letniego kursu psychoterapii indywidualnej i grupowej przy Katedrze Psychoterapii Uniwersytetu Jagiellońskiego a także studiów podyplomowych z Seksuologii Klinicznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Od kilku lat pracuje z osobami borykającymi się z zaburzeniami łaknienia. Prezes i założyciel Fundacji Zobacz… JESTEM.
Renata Chronowska
Z wykształcenia pielęgniarka, psycholog kliniczny dziecka, absolwentka SWPS Uniwersytetu Humanistyczno – Społecznego w Warszawie. Ukończyła szkolenie podyplomowe “Psychoterapia dzieci, młodzieży i rodzin – podejście systemowe”, uzyskując kwalifikacje do prowadzenie terapii indywidualnej dzieci i młodzieży oraz terapii rodzin. Stale zwiększa swoje kwalifikacje, odbywając staże i biorąc udział w szkoleniach.
Od wielu lat związana z Rodzinnym Domem Dziecka, doświadczenie w interwencji kryzysowej zdobywała pracując w telefonach wsparcia około straty.
Agata Przesmycka
Psycholog, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (specjalizacja z psychologii klinicznej: psychoterapia zaburzeń psychicznych).
Jest w trakcie procesu certyfikacji w zakresie Psychoterapii Pozytywnej (WAPP, Wiesbaden, Niemcy).
Swoją pracę poddaje superwizji u certyfikowanego superwizora TPP. Doświadczanie pracy z pacjentami zdobywała m.in. w: w pracowni psychoterapii, na oddziale psychiatrycznym Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka w Gnieźnie, w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
Przemysław Stańczyk
Jestem psychologiem i psychoterapeutą. Doskonalę swój warsztat w szkole psychoterapii systemowo-psychodynamicznej w podejściu zintegrowanym. Kurs jest prowadzony przez Krakowską Fundację KONTEKST Na Rzecz Psychoterapii i Terapii Rodzin pod kierownictwem naukowym prof. dr hab. Barbary Józefik.
Dużą część pracy terapeutycznej poświęcam na pracę z parami i rodzinami. Doświadczenie w tym zakresie zdobyłem pracując między innymi w warszawskich domach dziecka, gdzie zajmowałem się analizowaniem struktury i problemów rodzinnych oraz stałym wsparciem psychologicznym dzieci i młodzieży. Obecnie prace w tym zakresie kontynuuję w ośrodku ukierunkowanym na wieloaspektowe wspieranie rodzin. W pracy terapeutycznej zajmuję się problemami osób przy jednoczesnym uwzględnianiu wpływu relacji jakie tworzą z innymi. W relacji terapeutycznej szczególnie ważne są dla mnie poczucie bezpieczeństwa i zrozumienia. W terapii par i rodzin szanuję potrzeby wszystkich jej członków i zachowuje bezstronność.
Jestem certyfikowanym trenerem TUS I i II stopnia (Trening Umiejętności Społecznych).W pracy z dziećmi uwzględniam potrzeby systemu rodzinnego.
Magdalena Zych
Absolwentka psychologii z tytułem magistra na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła szereg kursów z tematyki interwencji kryzysowej oraz zachowań samobójczych i samookaleczeń prowadzonych przez Polskie Towarzystwo Suicydologiczne oraz Dolnośląskie Centrum Psychoterapii.
Posiada certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych. Ukończyła półroczne Studium Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii. Absolwentka kierunku tłumaczenie specjalistyczne (języki: angielski i niemiecki) z tytułem magistra na Uniwersytecie Warszawskim.
Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Prowadzi spotkania również w języku angielskim.
Alicja Kucharska-Marczyk
Psycholog, psychoterapeutka w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego (poznawczo-behawioralnej) Crescentia. Tytuł magistra psychologii ze specjalnością kliniczną zdobyła na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła dwuletnie studia podyplomowe z Seksuologii klinicznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Pracuje z dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi. Doświadczenie w pracy z pacjentami zdobywała m.in. na oddziale psychiatrycznym w szpitalu na Nowowiejskiej w Warszawie, w poradniach psychologicznych, ośrodkach środowiskowej opieki psychologicznej i psychiatrycznej oraz w placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Swoją pracę poddaje superwizji u certyfikowanego superwizora
Izabela Durlik
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończyła Studium Terapii i Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach – kurs podstawowy TSR, Integri. Uczestniczy w różnorodnych kursach i szkoleniach z dziedziny psychologii i psychoterapii wzmacniając swój warsztat literaturą fachową.
Jej praca skupia się na podejściu holistycznym i zróżnicowanym. Jest otwarta na pracę z drugim człowiekiem w sposób nieszablonowy kładąc nacisk na indywidualność i wyjątkowość każdej osoby. Stara się stosować metody i techniki zaczerpnięte z różnych nurtów terapeutycznych biorąc za podstawę podejście humanistyczne skupiające się na autentyczności, bezwarunkowej akceptacji oraz empatycznym zrozumieniu przeżyć i problemów drugiej osoby.
Obszary działania specjalisty to: trudności emocjonalne, zaburzenia nastroju, lęki, problemy z samooceną, trudności w relacjach, zaburzenia odżywiania się, myśli rezygnacyjne i samobójcze, kryzysy.
Przyjmuje osoby dorosłe oraz młodzież od 14 roku życia.
Krzysztofa Krowiranda
Psychoterapeutka systemowa, socjoterapeutka, jest trenerem warsztatów psychospołecznych, doktorem nauk humanistycznych. Pracuję z grupami, rodzinami, parami i indywidualnie. Ukończyła czteroletnie akredytowane szkolenie całościowe w nurcie systemowym, a także liczne szkolenia dotyczące wsparcia psychologicznego, interwencji kryzysowej, psychoterapii. Uczestniczę w kolejnych szkoleniach.
Doświadczenie zawodowe zdobywała na Oddziale Dzieci i Młodzieży IPiN, na Oddziale I Szpitala Nowowiejskiego, na oddziałach psychiatrycznych Szpitala Bródnowskiego, w ośrodku leczenia uzależnień, w Stowarzyszeniu „Niebieska Linia”, poradniach prywatnych, a także jako psycholog szkolny i wykładowca akademicki. W Warszawskim Centrum Pomocy Rodzinie pracowałam z młodzieżą i dziećmi z rodzin zastępczych i domów dziecka. Pracuję pod stałą superwizją u certyfikowanych superwizorów.
W Poradni…JESTEM prowadzi terapię rodzinną/systemową.
Anfisa Jakowyna
Psycholog, psychoterapeutka w nurcie integracyjno-systemowym, w trakcie 4-letniej szkoły psychoterapii Dialog, akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. Pracuje z nastolatkami, młodymi dorosłymi oraz rodzinami, wspierając ich w przechodzeniu przez trudności emocjonalne, kryzysy rozwojowe i wyzwania życia codziennego.
Posiada certyfikaty z zakresu wsparcia psychologicznego w okresie okołoporodowym (prowadziła szkoły rodzenia i grupy wsparcia dla mam z małymi dziećmi), podstawowy poziom Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) oraz Trauma Studies Certificate Program by Trauma Research Institute.
Doświadczenie kliniczne zdobywała m.in. podczas stażu na oddziale całodobowym Kliniki Nerwic, Zaburzeń Osobowości i Odżywiania w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie. Prowadzi terapię i wsparcie psychologiczne w języku ukraińskim, rosyjskim, angielskim i polskim. Pracuje z uważnością na potrzeby całego systemu rodzinnego, towarzysząc w procesie zmiany, budowania relacji i odbudowywania poczucia bezpieczeństwa
Tomasz Nasewicz
Farmaceuta ukończył kierunek Farmacja Apteczna na Wydziale Farmaceutycznym Akademii Medycznej w Białymstoku w 1998 r. W ramach ciągłego dokształcania zawodowego uczestniczą w wielu kursach, szkoleniach i sympozjach naukowych o bardzo różnorodnej tematyce w większości zakończonych egzaminem. Przykładowe szkolenia: „Opieka farmaceutyczna: problemy lekowe – rodzaje, przyczyny, rozpoznawanie”, „Interakcje lekowe w pediatrii z punktu widzenia farmaceuty – czy zawsze oczywiste?”, „Narkotyki i problem narkomanii w Polsce”, „Suplementy diety”, „Farmakoterapia w pediatrii”, „Uzależnienie od alkoholu – choroba alkoholowa – zapobieganie, leczenie, skutki”, „Środki dopingujące dostępne w aptekach oraz skutki ich zażywania”, „Nutraceutyki, suplementy, witaminy”, „Współczesne metody leczenia otyłości”.